Thursday 25 April 2013

Hari Keempat Beramah Mesra dan Menyantuni Warga Dun Senaling

 Rabu, 24 April 2013- Jadual calon Pas Dun Senaling, Tuan Zaharudin Othman sangat padat pada hari ini. Program bertemu rakyat bagi beramah mesra dan mendekati warga Dun Senaling bermula sejak dari awal pagi lagi. Penyebaran risalah bagi penerangan dan menjawab isu-isu yang dilontar BN perlu disegerakan agar warga senaling mendapat maklumat yang tepat dan kemusykilan mereka terjawab.

    Memang tidak adil keadaan politik di Malaysia bila mana media perdana seperti televisyen dan radio digunakan secara total oleh BN untuk melontar tuduhan, memfitnah dan berkempen bagi pihak mereka sedangkan pembangkang tidak dibenar menjawabnya dalam arus media yang sama. Atas sebab itulah kami dipihak pembangkang perlu bekerja lebih keras lagi bagi memastikan maklumat yang tepat sampai kepada masyarakat.

   Biarpun begitu, suasana sangat mengujakan sejak Pas Dun Senaling menjalankan ziarah rumah ke rumah bagi mencula undi bermula pada disember 2012 lagi. Masyarakat di Dun Senaling ternyata sudah bosan dengan cara kerajaan pemerintah. Kemajuan apa yang telah dibawa oleh wakil rakyat sedia ada setelah tiga penggal diberi peluang oleh warga senaling terus menjadi tanda tanya.

Ini kalilah, TUKAR!




















































































No comments:

Post a Comment