Wednesday 24 April 2013

Hari Pertama Program Turun Padang (tengahari-petang)


Masih berkisar dihari Ahad 21 April 2013. Tuan Zaharudin Othman bersama-sama pasukan pengiring menziarahi markas cawangan Pas di Felda Kepis bagi memantau progres kempen. Kesempatan ini juga dimanfaatkan untuk menziarahi beberapa orang penduduk yang sedang sakit di situ.



Seterusnya Tuan Zaharudin Othman ke Markas Cawangan Pas dan Keadilan Temeris untuk meninjau gerak kerja rakan-rakan ahli di sana. 



Selesai berbincang dan memerhati progres di Temeris, Tuan Zaharudin Othman menunaikan solat asar di masjid senaling seterusnya menzarahi keluarga dan jenazah mangsa kemalangan ngeri di Faderal Highway Kuala Lumpur di Kampung Senaling.

Takziah kami ucapkan kepada keluarga, sanak saudara dan para sahabat mangsa. Sama-sama kita doakan allahyarham ditempatkan dikalangan hambaNya yang beriman dan beramal soleh, amin.













Baki masa yang ada pada petang itu digunakan untuk menyantuni penduduk cina di Pekan Senaling. Sambutan yang diterima amat luar biasa dimana rata-rata menyatakan sokongan untuk membuat perubahan dengan mengundi Pakatan Rakyat pada PRU13 pada 5 Mei nanti.











































No comments:

Post a Comment