Thursday 2 August 2012

Mengimarahkan Ramadhan



Satu program solat tarawikh telah diadakan di Pusat Komuniti dan Madrasah DUN Senaling pada 25 julai yang lalu. Program ini akan diteruskan pada setiap hari rabu (malam khamis) sepanjang ramadhan ini. Ia bagi menggantikan Program Qiamulail dan Munajat yang biasa dibuat pada hari sabtu jam  4.30 pagi bulan biasa.

   Selain untuk mengimarahkan malam ramadhan dengan ibadah solat sunat tarawikh dan solat hajat, program ini diadakan mengeratkan lagi ukhuwwah sesama masyarakat setempat dan dapat menjernihkan pandangan masyarakat terhadap perjuangan Pas.

Masyarakat setempat pelbagai golongan dijemput hadir mengimarahkan malam ramadhan yang penuh berkat ini. InsyaAllah, jika terdapat apa-apa kekeliruan dan salah tanggap tentang perjuangan Pas dan Pakatan Rakyat dapat juga diberi penjelasan selepas Program Solat Tarawikh itu.

   Pusat Komuniti dan Madrasah DUN Senaling juga sukacita dan mengalu-alukan untuk menerima sebarang aduan dan permasalahan dari masyarakat setempat dan sedapat mungkin cuba membantu masyarakat setempat menyelesaikan masalah yang diadu.



No comments:

Post a Comment